• Wpisów:17
  • Średnio co: 68 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 14:24
  • Licznik odwiedzin:3 548 / 1225 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Bilans:
Miska owsianki
Bułka pełnoziarnista z żółtym serem.
Bułka pszenna z serkiem paprykowym.
Danio

Jestem z siebie zadowolona Ani razu się nie skusiłam wczoraj na batonika i wgl nic słodkiego... TAK SIĘ CIESZĘ

Cały dzień piłam tylko i wyłącznie wodę. Żadnych soków i innych rzeczy a to też plus

 

 
Bardzo przepraszam, że mnie tu nie było, ale nie mam neta w telefonie a na komputerze jestem na prawdę rzadko. Dieta i ćwiczenia poszły się walić Znowu 'fast food' i słodkości wygrały ze mną walkę. Nie chcę się poddawać, ale nie umiem walczyć ze swoją SŁABĄ WOLĄ, ech.... Myślałam trochę o tym i stwierdziłam, że ćwiczę i w ogóle i to przez dietę więc pracuję nad tym żeby była lepsza od tej teraz i po czasie (jeszcze nie wiem może po 3,4,5 dniach) wplotę w to ćwiczenia. To chyba dobry pomysł, co o tym myślicie ???
 

 
Ten wysiłek. I to uczucie po treningu. O matulu jest świetnie!
To tak:
•Rozgrzewka

http://qchenne-inspiracje.blogspot.com/2014/03/zestaw-cwiczen-ktory-pomog-mi.html?m=1
•Poranne ćwiczenia(tak wiem że 11 to nie jest rano, chciałam wykonać jakieś ćwiczenia a te mi bardzo odpowiadają.)

Hmmm co jecie po treningach?
  • awatar Ailla de Golvan: ja nie zwracam specjalnej uwagi... właściwie to zależy od dnia diety. Z tego jednak co czytałam to poleca się węglowodany szybko przyswajalne, a więc jakieś owoce lub warzywa, a na kolejny posiłek coś z dużą zawartością białka :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Nie mogę zrezygnować z marzeń! O nie, nie będzie decydowało o mnie jakieś ciasteczko! A zwłaszcza jeśli chodzi moje marzenia o byciu "tą szczupłą" a nie "tą grubszą". Nie chcę już z zazdrością przyglądać się swoim koleżanką. Tej dłuższej przerwy nie uznam za porażkę, ale raczej za dłuższą regenerację Oo tak wracam do walki kochanieńkie!




  • awatar Be healthy !!!: @nadiiaa: Dziękuję, powodzenia w dalszym trzymaniu diety:*
  • awatar nadiiaa: ja juz 14 dni bez slodyczy, napewno dasz rade :)
  • awatar Ailla de Golvan: kilka dni temu spróbowałam czekolady... Wcale nie jest taka smaczna jak mi się kiedyś wydawało! Wytrwałości! Dasz radę! :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Raz na jakuś czas trzeba się zmierzyć. Moje aktualne wymiary wynoszą:
• Brzuch - 90cm
• Talia - 75cm
• Tyłek - 95cm
• Udo - 58cm
• Łydka -35cm
Co ile się mierzyć???


  • awatar Be healthy !!!: @With a little Mist...: Może i niezłe, ale ja jestem niska serio serio niska. I wymiary nie są aż tak okropne, ale idealne też nie(ale będę idealne^^)
  • awatar With a little Mist...: Najlepiej co miesiąc, myślę, że to idealny czas. A wymiary nie masz złe, serio.
  • awatar Karolaa ;): To zależy od Ciebie. Po prostu nie możesz się załamywać jeśli po tygodniu od razu nie zobaczysz zmian... myślę, że przez 1 miesiąc powinnaś intensywnie pracować i dopiero wtedy zobaczyć efekty... Żadnego stawania na wagę, żadnego mierzenia się przez najbliższy miesiąc... do dzieła! :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Śniadanie zjedź sam…





…obiadem podziel się z przyjacielem…





… a kolację oddaj wrogowi.


  • awatar nadiiaa: trzeba zjadac 5 posilkow tylko mniejszych
  • awatar izkku: pyszności :) zapraszam do siebie i obserwowania :) http://gymmylife.pinger.pl
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Tak bardzo się za siebie wstydzę Gdy wy dążycie do perfekcji ja gówno robię. Straszliwie w siebie zwątpiłam i cały czas zadaję pytanie "skąd w do jasnej ciemnej bierzecie tyle motywacji?" Sama chciałabym być tak zdeterminowana jak niektóre z was i nie poddać się, ale myślę że to co się dzieje w okół i sprawy prywatne to dla mnie zadużo. Chyba nie potrafię tego wszystkiego ogarnąć.








  • awatar Be healthy !!!: @MagnoliaFit: Bardzo dziękuje! To takie miłe i motywujące :*
  • awatar MagnoliaFit: Nie czuj sie winna, nikt sie nie urodził sportowcem. Kazdy gdzies zaczynał. Dzis cwiczysz 20 min, a za kilka dni/tygodni bedziesz cwiczyła 40, najwazniejsze jest zeby sie nie poddawac i podwyzszac sobie poprzeczke, a za jakis czas sama sie zdziwisz jak długo mozesz :)
  • awatar Be healthy !!!: @WszYsTkoO: Oj bardzo miło że jest ktoś jak ja. Kopara mi opada jak czytam że dziewczyny ćwiczą po 2 godziny dziennie a ja ledwo 20min. Razem raźniej:D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Już po porannych ćwiczeniach i powiem wam że są lepsze niż jaki kolwiek energetyk. Nigdy nie zaznasz takiego PAŁERA i takiej energii jeśli nie spróbujesz, a spróbuj bo warto
25 min. wysiłku już za mną. Ktoś kto dużo ćwiczy pomyśli "Pff… 25 min? Co to jest ? 2 godziny to ja rozumiem, ale 25 min? HAHAHA!"
I niech tak myślą, ale ja do perfekcji dążę powoli, małymi kroczkami i z tych 20 minutowych treningów jestem z siebie naprawdę dumna. Daję z siebie 300% więc te krótkie treningi są porządne w każdym milimetrze.

  • awatar Be healthy !!!: @wysportowana: Bardzo przepraszam:((
  • awatar wysportowana: ja cie... my tutaj diete 3mamy a ty nam tutaj takie zdjęcia wstawiasz :) az apetyt rosnie
  • awatar Vaira: Ja nie wiem czemu kinderki mają takie cudowne opakowania ღღ Prostota najlepsza, ale nie jemy, podziwiamy! Buźka;*ღ
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Bilans
* wczorajszy bilans był okropny więc nie będę go pisała. Poprostu dużo żarłam i nie zdrowo. Nie mam ochoty wracać do tych złych chwil słabości.

Ćwiczenia
* REWELACJA ! Ćwiczyłam ok. 20 min. Ale dziś czuję zakwasy, czyli mięśnie pracowały, poza tym zdziwiłam się że pod tą warstwą tłuszczu są jakieś mięśnie. Ale są !!
Teraz biorę się za poranne ćwiczenia, życzcie mi powodzenia:3
 

 
Bilans
• śniadanie (podałam w wcześniejszym poście)
• jogurt czekoladowy z bułką pełnoziarnistą, 2 jajka na twardo
• lód waniliowy (rożek)
Z bilansu nie jestem zadowolona ale nie jest tak źle jak wczoraj. Mieć nadzieje że będzie lepiej

Ćwiczenia
• nawet nie pół godziny ćwiczeń

Myślę że nie było okropnie ale mogło być lepiej no trudno jutro MUSI być jeszcze jeszcze lepiej!!!
Powodzenia wszystkim
 

 
Ja myślicie dobra jest ta rozgrzewka?
http://www.rozgrzewajsie.pl
Od zawsze miałam problem z rogrzewką nigdy nie wiedziałam czy robię dobrze czy źle. Jakoś jak ją wykonywałam to się nie za bardzo rozgrzewałam. Czasem w ogóle jej nie robiłam. A tyle się mówi że rozgrzewka taka ważna(
  • awatar Be healthy !!!: Dziękuje:)
  • awatar wysportowana: jest doba ale nie do końca najpierw musisz się trochę zmeczyc (bieg w miejscu) dopiero później rozgrzewka (rozciąganie itp.)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Dopiero teraz uśwadomiłam sobie że ten jeden dzień wolnego to była dobra decyzja. Uspokoiłam się i już nie wkurza mnie wszystko co się rusza.

Śniadanie
* Zupa mleczna (miska mleka i jedna bułka)
* 1 jajko, trochę twarożku z miodem (półtłusty) i kanapki (2 kromki chrupkiego pieczywa+ser) oraz zielona herbatka

Teraz biorę się za sprzątanie i zacznę ćwiczonka. Życzę wszystkim miłego dnia
 

 
Już na wstępie pisze że jeśli chodzi o wczoraj jestem na siebie wściekła i zawiedziona.

Bilans
* 2 kromki suchego pieczywa
* 2 jajka (na twardo)
* 1 cukierek (MARS)
* 2 kawałki pizzy (z sosem czosnkowym)
* Banan
* Bułka
* Jogurt (danio)
Nie wiem dlaczego rano nigdy nie jestem głodna, można by nawet powiedzieć że na siłe wpycham w siebie śniadanie, a wieczorem nachodzi mnie straszliwy głód i jem co popadnie. Co prawda ten tydzień był dla mnie okropny, późno szłam spać i wstawałam wcześnie, całymi dniami byłam nie wyspana i śpiąca a jeszcze do tego muszę się uczyć i ćwiczyć i trzymać dietę. Za dużo tego było więc dziś podarowałam sobie szkołe i wkońcu się wyspałam. Ale nadal dręczy mnie problem z tym śniadaniem. Co zrobić aby rano jeść dużo a wieczorem prawie że nic?

Ćwiczenia:
* Dużo czasu na świerzym powietrzu ( ok.3 godzin)
* Ćwiczeń jako takich nie było, ale postaram się to nadrobić w weekend.

Jak mawiają "początki zawsze są trudne". Mam nadzieje że dziś wszystko będzie dobrze i zrobię ćwiczenia i dobry bilans będzie i wgl.

Ćwiczymy ...
  • awatar Variazioni.: polecam całkowicie zrezygnować ze słodyczy :) conajmniej 3 kg mniej i boczki znikną :P
  • awatar Be healthy !!!: Dziękuje, pozdrawiam :*
  • awatar Ailla de Golvan: Ja też mam z tym problemy. Dzisiaj wstałam po ósmej i mniej więcej od tamtej pory męczę śniadanie... Jedyne wyjście to zjedzenie lekkiej kolacji i położenie się wcześniej spać, a w razie głodu picie sporych ilości wody. Śniadanie powinno wejść wtedy z mniejszym oporem :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Kcal
Jedno średniej wielkości jajko zawiera ok. 71,5 kcal
Białko
Jedno średnie jajko dostarcza ok. 6,3 białka.
WITAMINY I MINERAŁY
Jajka zawierają niemal wszystkie witaminy i minerały niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu człowieka.

A morał tego wpisu jest taki

Jedzcie jajka nie tylko na Wielkanoc,
ponieważ są zdrowe

Mniam, Mniam, Mniam
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Bardzo chcę schudnąć z ud, tylko nie mam zielonego pojęcia jakie ćwiczenia są dobre na nogi.
A wy co ćwiczycie ? I jakie ćwiczenia na uda dają dobre efekty ??

  • awatar Ailla de Golvan: na nogi to jak na razie najlepsze według mnie to: https://www.youtube.com/watch?v=MG69sFM1UIw
  • awatar Be healthy !!!: @Adios bitchachos ♥: Dziękuje, na pewno się przydadzą :*
  • awatar Adios bitchachos ♥: też ćwiczę nogi. kochana polecam to https://www.youtube.com/watch?v=--ovupOBESg i https://www.youtube.com/watch?v=nBKU4Awm0lw. A także skalpel ;) https://www.youtube.com/watch?v=iq6LM0CD18Q
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Zaczynam działać!
Mam już dosyć swojego ciała a lato już nie długo.
Czas leci a ja nadal nic nad sobą nie robię, ale to się zmieni!
Mam nadzieję, że mój blog wam się spodoba a może i nawet zmotywuję was do ćwiczeń
Pozdrawiam Magda.





Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›